El 12 de febrer, data límit d’inscripció i entrega d’obres, de totes les categorias -Animació, Documental, Ficció, Videocreació i Videoclip- i del concurs BSO.
El 19 de febrer, data límit d’inscripció al concurs Mapping i “2 minuts en un dia”.
Cloenda de la13a Edició Barcelona VisualSound a l’Institut Mare de Déu de la Mercè, Barcelona.
Del dia 11 de gener fins al dia 23 de febrer, a l’equipament La Bàscula tindrà lloc l’exposició “Joves dissenyadors/es, festivals i creació digital”.
Aquesta exposició serà una mostra de les obres presentades a la 1a edició del “Concurs de Cartells dels Festivals per a joves”, convocat pel Departament de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona.
Durant un mes tindreu l’oportunitat de gaudir de diferents obres artístiques de joves creadors i creadores, relacionades amb els Festivals Brot, Rough Diamond i BcnVisual Sound. Apropa’t, observa i deixa volar la imaginació!
Per a més informació podeu consultar la web de La Bàscula.
Projecció de les obres guanyadores de la 13a edició del Festival BCN Visualsound 2016, i posteriorment s’obrirà un espai de debat amb la participació dels autors i les autores de les obres guanyadores.
Per a més informació aquí