Projecció de les obres guanyadores de la 13a edició del Festival BCN Visualsound 2016, i posteriorment s’obrirà un espai de debat amb la participació dels autors i les autores de les obres guanyadores.
Per a més informació aquí
1a Sessió de projecció Videocreació (1a part):
1-Abades Barcley, David/ One Day, One Trick
2-Aparicio Martí, Adrià/ Mantes d’Ulls
3-Camara Vergara, Pau / My Lonely Gone Soul
4-Camarero Porcar, David / Innercut ft Anqui – Find Love
5-Camarero Porcar, David / Bearoid – Out of my mind
6-Camarero Porcar, David / Bearoid – Enemy
7-Cañal Sánchez, Javier / My little rubbish world
8-Canet Criado, Rodrigo / Gamers
9-Cascales Alimbau, Marta / A Arvo Pärt
10-Chujman, Alejandro /Lady Mine
11-Díez Villagrasa, Elena/ ¿ada apa?
12-Fajardo Quiroz, NataliLa / Caja de Pandora
Inauguració de la instal·lació “Cabeza de pantalla” A càrrec de Santiago Doljanin
1a sessió de Masterclass Story Board a l’Espai Jove Boca Nord.
Es tracta d’un mini curs de STORYBOARD, un mètode molt utilitzat en videocreació, publicitat, i queda vegada més disciplines. Es compren en dues sessions: la primera es realitza a BocaNord el 4 de març, i la segona la setmana següent, 11 de març, al Casal de Jove Palau Alòs.
El primer mòdul és més narratiu que és, perquè serveix un story i com es fa. En el segon mòdul portaré un projecte d’un spot de publicitat real, de com em fan un encàrrec i com va des de la idea al vídeo final.
Es partirà d’un spot en procés, un exemple en marxa ara mateix, el que serà un luxe! L’únic que aquí no podran fer fotos ni gravar, ja que és un spot actual i té drets.
Activitat gratuïta. Cal reservar plaça amb el correo electrònic: ana@bocanord.cat
Inauguració Vídeo-Instal·lació (a les 19h): “Sal de Aquí”. Del 4 al 10 de març.
A càrrec de Irma Marco
Vídeo-instal·lació en la qual es projecten una sèrie d’imatges en loop sobre un cercle de sal. L’idea principal del projecte es recolza sobre l’element del cercle de sal entès com a símbol protector. En diferents tradicions culturals apareix aquest símbol com aquell que permet a l’ésser humà espantar als fantasmes, al mal o al desconegut, assegurant mitjançant els ritus la idea del ben.
Per a més informació consultar l’enllaç.
Sessió de projecció Videocreació (2a part)
1-Fidalgo Omil, David/ Días y Días
2-García García, Miguel / Maamut – El dorado
3-Garrido Ruiz, Tana/ España
4-Gómez Miquel, Jordi / BCN Vaporwave 1992
5-Lopez Llach, Jordi / Footwork Frenzy
6-Oñederra, Aitor / Beti bezperako koplak
7-Pastor Perea, Albert / Zai Weixin (在微信)
8-Pèlach i Biciana, Enric / Bicing
9-Peralta Lopez, Mariana / Tugu
10-Puig Biel, Marc / Espacio
11-Sardà, Alex / Fent Amics
12-Sardà, Alex / In The Forest
L’Espai Jove Boca Nord exposa les creacions presentades al 3r Concurs de cartells de Festivals per a joves, el qual va ser convocat pel Departament de Joventut a finals de l’any passat.
La mostra, que es podrà visitar lliurement del 15 al 28 de febrer del 2019, inclourà les 52 obres dedicades a difondre el Festival Barcelona VisualSound.
Apropa’t i troba’n el disseny guanyador d’enguany, firmat per la jove Ariadna Torrents Roldán!
Properament, s’exposaran la resta de cartells participants en el concurs, 60 propostes inspirades en el Brot, el festival de música jove de Barcelona.
No et vols perdre noves convocatòries del concurs de cartells i altres activitats i iniciatives del teu interès?
Segueix el Twitter i l’Instagram del Departament, i subscriu-te al butlletí d’Adolescència i Joventut.
L’Espai Musical La Bàscula exposa les creacions presentades al 3r Concurs de cartells de Festivals per a joves, el qual va ser convocat pel Departament de Joventut a finals de l’any passat.
La mostra, que es podrà visitar lliurement del 11 al 31 de març del 2019, inclourà la meitat de les obres dedicades a difondre el Festival Barcelona VisualSound.
https://www.facebook.com/BarcelonaVisualSound/videos/2247538715303305/?t=5
No et vols perdre noves convocatòries del concurs de cartells i altres activitats i iniciatives del teu interès?
Segueix el Twitter i l’Instagram del Departament, i subscriu-te al butlletí d’Adolescència i Joventut.
L’Espai Jove La Fontana exposa les creacions presentades al 3r Concurs de cartells de Festivals per a joves, el qual va ser convocat pel Departament de Joventut a finals de l’any passat.
La mostra, que es podrà visitar lliurement del 11 al 31 de març del 2019, inclourà la meitat de les obres dedicades a difondre el Festival Barcelona VisualSound.
No et vols perdre noves convocatòries del concurs de cartells i altres activitats i iniciatives del teu interès?
Segueix el Twitter i l’Instagram del Departament, i subscriu-te al butlletí d’Adolescència i Joventut.